By using thekatrinaruthshow.com, you consent to our use of cookies.

Success Mindset

BE THE VESSEL

What would you want to give your life for?

What are you MEANT to give your life for?

Do you ever ask yourself questions like this? I hope so!

Or do you rush into your day, intent to DO everything and hopefully, one day, by virtue of all your doing, BE the damn thing you’ve dreamed of, for all this time?

You know you’re playing a fools game, if that’s your gig; no need to keep pretending otherwise!

What would you want to give your life for, what are you MEANT to give your life for, why, the answer is as simple as simple can be, is it not?!

– Whatever comes out each day, of course. What else could there be, it’s the only way!

But yet here you are, and there you go AGAIN –

Trying so damn hard to box yourself in.

It’s weird … ’cause you’d be the last person to label yourself as a basic box bitch, but your actions say otherwise!

If I do it like this –
If I do enough –
If I get it right –
What ELSE should I be doing, hmm?

These questions are ridiculous.

They imply that JUST BEING YOU is not enough, and they indicate that you DON’T ALREADY KNOW what the damn thing is you’re meant to be doing, when of COURSE you do, you liar.

You’ve always known.

So, when are you going to stop trying to box yourself in, hmm?

When are you going to acknowledge that every day is just a continuation of being you, and that what you are here to BE, is the vessel.

You know this more than you’ve ever known ANYTHING and you’ve known it longer than you’ve ever known anything, you were BORN knowing it, you’re like a homing pigeon and you’re BEING CALLED HOME.

And this entire time, while you try to find the way forward, and match the ways of the world, you’ve been ignoring the inner guidance system you were born with.

If you think about it –

It’s kinda fucking moronic 😉

And don’t even get me started on the whole thing of GETTING TO where you’re meant to be –

When what you know for sure is that millions of people should ALREADY be reading, watching, absorbing, engaging with, being FILLED with, your art.

You are already enough to have the whole world watching.

You KNOW this.

What you’re mean to do, therefore, is just keep showing up for your art.

You KNOW this.

And that’s all there is to say about that, or really, any of it!

So all of these ways in which you seek to add … to fancy or trick up … to distract yourself from the simple plain beauty of JUST your art … JUST your message … and being JUST you, with nothing else NEEDED …

They’re wasting your time.

And bit by bit with it,

Your life.

WAKE UP.

This is not a test drive.

You are letting PURPOSE slip away from you, and you will NEVER get to where you’re meant to be if you don’t realise that PURPOSE HAS TO COME BEFORE BULLSHIT.

Every day of the week, and twice on Sundays.

So, here is what you do:

You strip it back.

You NOTICE and ACKNOWLEDGE that every time you ADD, or try to be MORE or DO more, you slow down your ability to receive, and so you STOP THAT SHIT.

Forthwith.

And instead?

You go be the God damn vessel.

Go?

You sit your ass right where it fucking is right now and you do not move and you BE THE GOD DAMN VESSEL.

You STAY in the chair, and you FEEL resistance, and fear, and what if this, and what if that wash over you and you BE THE GOD DAMN VESSEL.

You feel the distraction – !
And the panic – !
And the ‘what will they think – ?!’
And the ‘how do I ANYWAY. – ?!’

And you BE the God damn vessel.

You stay.
You stay.
You stay.

You do NOTHING else.
NOTHING else.
NOTHING else.

You make SPACE SPACE SPACE, how much; as much as is necessary, fool!

And you BE the God damn vessel.

And when the fear is rising –

And you feel there are a MILLION OTHER THINGS YOU MUST DO –

And the WHOLE world wants a piece of you, and you can’t breathe, you can’t you can’t you can’t, you can’t hold OUT like that, you need to CAVE, you SLAP yourself silly if need be and you tell your fear-mind to get a fucking grip, and you continue to BE THE GOD DAMN VESSEL.

Along the way, you of course SURRENDER.

And you LET go.

And you LOCK IN WITH CERTAINTY YOUR DESTINY, deciding on repeat that of COURSE you get to bring everything to life, that is just how it IS, you’re unavailable for anything less!

But as for HOW? As for HOW? As for motherfucking HOW?

THERE IS NO HOW.
FUCK THE HOW.
FUCK IT GOOD.
FUCK IT NOW.

And BE the God damn vessel.

And the MORE lost you feel, the more not THERE you are, the more you LONG to bring what’s inside of you to life and SHOULDN’T IT BE YOUR TIME NOW, the more the answer is to shut the fuck up –

And be the vessel.

Less less less.
Not more more more.

Your message ALONE is powerful enough, don’t you see?

YOU alone are powerful enough.

You have already DONE enough.

THIS is your time.

It’s happening RIGHT FUCKING NOW.

And the WHOLE world is waiting for you.

But we ain’t gonna SEE you,

If you never unleash you.

So,

Quit clogging up your truth
Quit bottlenecking your own life
Quit trying to stuff all this silly extra stuff on
In your business
In your art
In your life

Today,

Let go

Let go

Let go

And be the God damn vessel.

Then repeat,
Every day,
For the rest of your life.

WHAT THE FUCK ELSE EXACTLY DO YOU REALLY THINK YOU’RE MEANT TO BE DOING?

 

Don’t forget –

Life is Now. Press Play.

Kat x

PS

Rich Hot Empire starts next week, January 29!

>>> Work With Me for 6-Weeks Personally to Grow Your Perfect Cult Tribe, Create and Launch Your Low-High End EMPIRE, and Set Up Multiple Recurring Income Streams to Take You to 7-Figures and Beyond, Doing What You Love! <<<

I so deeply believe and know that women (and men!) like us – we just CAN’T do it in the normal way. We’re never going to fit in the Internet Marketer box. We don’t want to fit in the box! And even if we could fit in the damn box we’d blow that shit up! It’d be messy AF … and often IS.

It’s just not going to get us the results we want, because for those who are so soul-led, like you, like me, and have that whole crrrrrraazzzzzy creator thang going on (with a hefty dose of chaos!)

We gotta do it a different way.

BUT.

Being that person, the crazy creator soul-led one, can all too commonly result in work, yep, the actual ASSKICKIN’ work that needs to be done for YOUR empire to be created to, well –

Not get done.

The crazy ones have a tendency, from time to time, to get so caught up in ‘I gotta FEEL it’, that they don’t necessarily ground, plant, DECIDE, and make shit happen.

You may have noticed 😉

Maybe because there’s fear there of having to conform! And knowing from experience or just ’cause you KNOW, that you’re not going to, you won’t follow their rules, and so why even try.

Yet at the same time you know:

I have to lay myself on the line.

It’s time to back myself, but FULLY.

I gotta dig my damn heels in and DO the darn thing now!

This? This is what Rich Hot Empire, and the work I do with you as a private client in this 6 week time together, is all about. It’s a time to really get into the structure and strategy in a DIFFERENT kind of way. To go behind the scenes of how I’ve done it, to build a multiple 7-fig per year biz which breaks all the rules, lets me be me, and yet is also highly structured … without at all feeling that way!

It’s a pretty cool thing, to realise you figured out how to unleash ALL your madness, but fully, and NEVER compromise on what feels fuck yes and fly for you, and yet know you got your biz shiz sorted!

Guess what??

You get to have that too.

In Rich Hot Empire I take you fully behind the scenes of how I do this thing, and I help you to craft and also implement and FULLY action all the ins and outs YOU need to grow your soulmate tribe, and activate low right through to high end income streams, so you too can create the empire you dream of, FULLY ON YOUR TERMS.

You do this in a mastermind with my other private 1:1 clients, and you get to keep all content, all BTS of my biz, all templates, ‘how we dos’ (all based on being the crazy creator type), you name it, it’s all right there for you for life, showing you exactly what to set up, and how! I’ll give you a detailed rundown of that 6 weeks when you message me.

AND! Alongside the mastermind you’re simultaneously doing 6 weeks 1:1 with me. All in. You and me. Completely tailored. Daily conversation flow. Alignment and asskickery to infinity, baby.

We dig ALL the way in to your belief stuff, mindset stuff, energetic alignment and ability to receive, everything INTERNAL that is stopping you from already being where you know you should and could, and what to do about it.

Rich Hot Empire gets such incredible results for people because it marries these two areas together. Full alignment to that next level identity you KNOW is waiting for you –

And full asskickery to do what you know you gotta do, with me right there by your side showing you how to do that, how to find the exact way that feels good and works for YOU.

Ready to dig those damn heels in sister, but for real this time??

Message me for the full overview. Do it now. You don’t need another fucking person who will NEVER think like you telling you how to do shit you’d rather fork your own eyeballs than do. Even if it’s your own fear mind haha. You need someone who has done it for real from crazy. From madness. From flow. From SOUL. And can show you how to go all in on yours.

It’s motherfreakin’ time.