Choose an EPIC Free Gift For Listening To My Rebel Millionaire Podcast!

About Katrina Ruth

I’m Katrina Ruth. I’m a self-made multi-millionaire, and I work with successful badasses like YOU, who kick their OWN ass already, who were always gonna do and BE the damn thing, but who maybe want me to kick their ass that little bit harder. I love God, following soul, running EVER deeper into trust, and plenty of strong black coffee and gritty red wine.
What I do?? I flick the damn switch for the called ones, and I get you ALL riled up on your own YOU-ness, as I help you remember who you always were - and then become it.

I currently live on the Gold Coast of Australia, and I’m Mum to my two beautiful children, Alyssa and Nathan. I also recently got re-engaged to their Dad, Enzo. We divorced 5 years ago and are re-marrying this year! I travel a LOT with my business (sometimes with the fam, sometimes not, a little more restricted these days but still on the go!), and my business allows me to be fully location free.

After many MANY years of not going all in, NOT speaking my truth or doing what I really wanted to do in the world, I finally said yes to purpose and sharing my deep soul message, AND to doing the damn work, and now, well –

Here we are.

I have been fortunate enough to build up an INCREDIBLE online community of driven entrepreneurs and leaders and creators, and each day I get to do what I always wanted to do, which is to motivate, educate, empower and inspire you to press play and create the business and life YOU want.

I’ve made nearly $20,000,000 (yes, 20 million dollars) online just by speaking my truth and following the path of my soul, breaking any and all rules that don’t feel fuck yes for me, and also – and this is my fave! – really just being ME. Yeah, I might have some fancier stuff now than when I started, but my business was built on, and still runs on, me being the girl who just loves to write and say what needs to be said running around usually in her gym gear as a hot mess, in between being a Mum and partner and just, well, living life!

You do NOT have to be anything other than who and what you already are to create all of this. Other than just that part of you who you’ve not yet dared to own, hmmm?! But you sure as shit don’t need to be polished, prepared, perfect. I’m still not! And never will be.
Remember

Life Is Now. Press Play 

Kat x
P.S

For extra madness, mayhem and truth make sure you're connecting with me on my Facebook business page, Facebook personal page, and of course my Instagram stories and grid for daily BTS and soul smackdowns! You can follow also follow me using any of the links below!
Copyright © 2021 The Katrina Ruth Show