By using thekatrinaruthshow.com, you consent to our use of cookies.

Success Mindset

THAT NEEDY SHIT YOU’VE GOT GOING ON? WHERE YOU’RE HOLDING ON TO NOT QUITE RIGHT INSTEAD OF INSISTING ON AWESOME? LET’S STOP THAT

I want to talk to you real quick about that needy shit you’ve got going on. You know –

The GRASPING you do.

Where you hold on.

Desperately.

(Embarassingly, let’s face it)

To something that’s just, well –

No.

Actually.

And you tell yourself –

It’s not so bad! They’re not THAT high maintenance … whingy moany … lacking in EVERY FUCKING THING you demand in a client, a friend, a lover, yourself.

Oh, and when I say you demand? In your dreams, baby, because while you SAY you want the best, are the best, work with the best, do the best, ETC, what’s actually happening?

You’re a good ole-fashioned settler honey.

In fact you’re so damn good at settling you should go settle a new God damn town; anybody would think it’s what your LIFE is about!

I mean –

I only really see you doing it with who you take on to coach.

Or who you’re fucking.

Or how your body looks and feels.

Or, wait, what was I saying?

I see it EVERYWHERE, all THROUGH you, all AROUND you, in fact I kinda thought?

It was you.

To –

You know.

Play.

At that level.

Also?

HOW YOU DO ONE THING IS HOW YOU DO EVERYTHING.

So let’s talk, you and I, let’s sit down, you and I, let’s CHAT, you and I, let’s get REAL, you and I, let’s get our shit TOGETHER, you and I, and when I say you and I oh TRUST me I do mean both of us, because never forget:

Any lesson I pass on to you is one I’ve first WELL kicked my own butt on first 😉

And coming from that KINDA tender place of having learned my lessons hard, in business, first, with money, next, in fitness, at one point, and now in life and LOVE, I’m gonna tell you this:

When you let go of the needy shit, you feel a DAMN fine sight better. You can BREATHE again. You can hold your BACK up, and fucking SMILE. You look hotter too, for SURE.

And also?

(And you might wanna write this one down)

When you stop holding on to the not quite right I guess it’ll do for now it’s just how it IS and it’s all I can GET shit –

You make way for your SOUL people to find you.

And I was thinking, today, about this, today, for oh so many areas, today, and I was listening, today, to messages, today, from my BADASS clients, today, all of whom basically just check in or get on a call with me to tell me how awesome both they AND I are, and then what they’ve launched | sold | created | unleashed, oh, and “thank you Kat, you’re the best!”, and I was thinking about how AMAZING coaching is these days, and then I was thinking back to some years ago when it felt –

Ugh.

A drain.

Hard.

Frustrating.

And I thought (and perhaps you’ve said this too?! But I’ll wager you don’t really mean it!), I thought –

“I HATE coaching! I’m NEVER DOING IT AGAIN!” *stomps foot and storms off*

And now – ?

I have fucking STANDARDS inside’o’my STANDARDS baby.

I know what I want.

I know how it looks.

I know how it feels.

I know what the RESULTS are.

I know how it FLOWS.

And I call.that.shit. IN!

And oh my heaven and earth holy GOD I can tell you that when you start working with your SOUL people life is so.damn.FINE!

This don’t just apply to business, you understand 😉

So here’s what I want to tell you.

Today.

A message.

Today.

As my fingers fly quickly over my keyboard to get this out, wine at the ready, friends about to arrive at this beautiful wine bar, a live performance ahead, for this evening’s festivities, but I can NOT turn into that until I turn this out for you:

Stop.

Just stop.

With the HORRIBLY unattractive NEEDINESS.

And stop.

Just stop.

With the awful GRASPING.

For things.

And people.

And a business.

A life.

THAT YOU DON’T EVEN REALLY WANT.

Baby you’re the best and you were born for it.

Please –

Act fucking accordingly?

Don’t forget –

Life is Now. Press Play.

Kat x

P.S.

✨ Dream Life Creation Has launched! ✨

I am SO incredibly excited to be sharing this with you! This has been bubbling up inside for some time and it’s now officially LIVE!

Introducing Dream Life Creation with Katrina Ruth! 💜

30 Days to Get Your Dream Biz and Life Shit Together, DECIDE the Outcomes You’ve Been Waiting to Create, and See Massive Results NOW … All By Saying Yes to What You Already.Freaking.Know, and Drawing the Line Only Where You Want it To Be!

#YourExcusesAreNoLongerValid

* DAILY content
* DAILY ‘Rules of Success’ process, template, resource or tool from Katrina Ruth
* DAILY journal prompts directly from Kat’s journal – the exact inner work, guidance, activation Kat and her highest level clients use to create their dream life on repeat!
* LIFETIME access to all content
* Brand new live course with Katrina Ruth and the #KatNinjas!

How It’s Going Down and Why I Created This For You!

I want to do the exact work with you that I myself do on repeat,

day in and day out,

to continually and AUTOMATICALLY uplevel,

create everything I see inside of me in my business and life,

by allowing it through!

And, also, the ‘most favourite’ work I come back to again and again with my private clients.

Do you know what I am EXTRA excited for, in doing this program with you?

This work is also the most FUN work I do! It’s like being a kid in a candy store … or in an art room … and just knowing – ‘wow! I get to choose! I LITERALLY GET TO MAKE IT UP AND THEN IT HAPPENS!’

Can you imagine?

DO you?

And do you create and allow your life to unfold from that place already?

You literally get to make it up and then it happens!

Pssst … whatever you think you’re ‘making up’?? Is actually just soul TELLING you what’s up. And then you choosing it!

Even if you already live and play life this way,

there’s always another level,

always new depths to go to,

always more YES to claim!

And the things you think are SO far away,

are only as far as you let ’em be!

Join me in my BRAND NEW Dream Life Creation course today, and let’s spend the next 30 days together getting YOUR dream biz and life shit together, as you decide the outcomes you’ve been waiting to create and see massive results NOW … all by saying yes to what you already freakin’ KNOW, and drawing the line only where you want it to be!

Your excuses?

No longer motherfucking valid.

And never were 😉

I’m so excited to welcome you into my BRAND new 30 day course Dream Life Creation!

It’s about time we got you all in on doin’ the whole create what’s in you thing.

The line is mofo ready for you to raise it.

https://thekatrinaruthshow.com/dreamlifecreation

P.P.S.

Do you feel a lift? A charge? Even a hint of knowing there is perhaps just ONE … maybe one HUNDRED … perhaps somewhere in between 😉 YOU things that are waiting for YOU to claim ’em?

Let me show you how,

and then ever so kindly kick your sweet lovin’ behind to do so.

Namafuckingste.

https://thekatrinaruthshow.com/dreamlifecreation