By using thekatrinaruthshow.com, you consent to our use of cookies.

Success Mindset

MAYBE IT’S JUST TIME TO KICK YOUR OWN ASS

I get that you’ve been running a pattern for a while now which says it’s hard, it’s not working, you just gotta push shit up a hill and is it ever gonna be worth it, but you know what?

Maybe it’s just time to kick your own ass.

You can walk around continuing to buy into the story – and you know it IS that – that you’ve somehow lost your touch and you don’t really know which button to push, oh my God, what if I push the wrong one and I make it even WORSE – !

Or you can stand the fuck up like you know you’re alive, THROW your shoulders back like the God damn warrior you are, and decide to pull yourself UP on that shit.

Oh, so it really has been so slow going, so uphill, it HURTS and you just don’t know if you can take it anymore? And? You gonna keep on singing that sad old song or you gonna re-write that shit now?

Oh, but what if you then dig in and you try and it STILL doesn’t work, you just don’t know if you can take anymore of the rejection, the deflation, the feeling that life just don’t wanna play with you? And? What if you just decided you’re no longer available for that?

What if you just decided that from RIGHT FUCKING NOW you are done?

Done with buying into whatever you think has been going on.

Done with ALLOWING yourself to continually recreate it by worrying or moaning about it.

Done with entertaining anything other than the certain.fucking.knowledge that you CAN have what you want, you WILL create whatever you truly decide to, and you ARE now back on fucking track with such gazelle-like grace and speed that the whole entire WORLD is gonna shut up and watch you!

Why? BECAUSE YOU DECIDED SO BITCH!

The truth is, and I know you of all people hate to admit this, I get it, REALLY I do, but the truth is that you’ve become soft.

Bloated.

Pasty and pale energetically, like a washed ashore 3-day old fish.

It.

Is.

Gross.

You’re.

Being.

Disgusting.

That.

Is.

Enough!

ENOUGH, do you hear me? You’re in charge and YOU GET TO CHOOSE.

You are literally CREATING this reality of struggle because you’re allowing yourself to BELIEVE in it. You’re a grown ass adult for God’s sakes! You don’t have to believe in things that aren’t real and oh oh oh by the way – YOU GET TO DECIDE WHAT’S FREAKIN’ REAL!

So, what then? You’re just committed to the hardship? Something in you right now needs to feel coddled and sympathised with, and so you’re playin’ a tune which will result in others giving you that? Well not me sister. Not me. I ain’t giving you SHIT except for the you-know-you-want-it smack in the face reminder that YOU CAN BE BETTER THAN THIS.

You can be better than this.

YOU GET TO CHOOSE, NO WAIT – YOU ALREADY CHOSE, AND YOU.CAN.BE.BETTER THAN THIS!

It’s time to re-set.

Reframe.

Wake the fuck UP.

RECODE BACK TO WHAT ALWAYS WAS, and that is this – the certain fucking knowledge that when you CHOOSE certainty it WILL come running for you, and has to.

All of the things you crave and need and always ARE, when success is a-flowing, ALL of these things are waiting in the wings for you as we speak; don’t you see?!

You’re literally standing on the stage of your life right now –

Arms in the air and teeth gnashing and wailing to all who will listen about how shit won’t work –

(You sound annoying as fuck just btw)

– and meanwhile everything you long for and everything that would be there if you were ROCKING it is JUST.OFF.STAGE!!

Like – a few feet away! Within smelling distance! Within GRABBING distance, so WHY DON’T YOU JUST CALMLY WALK YOUR ASS OVER AND GRAB IT?!

Why?

Well, let’s talk about why, SHALL we?

Because your ass is lazy?

Because you’re letting FEAR rule you?

Because maybe you’re a lil bit addicted to the sad sack side of you?

Because you’re playing that lame old tune of not being worthy?

Because you’re just stuck on freakin’ loop, like a broken record, and not realising you ALWAYS have the ability to snap the fuck out of a not-helpful pattern?

All of these things, and others besides no doubt, but mainly, MAINLY girlfriend –

Because you haven’t decided otherwise.

Because you haven’t DECIDED otherwise.

BECAUSE YOU HAVEN’T FUCKING DECIDED OTHERWISE!

And then backed that shit up like the warrior fucking queen you are.

That’s all.

That’s REALLY all.

So –

What’chu gonna do now, hmmm?

Which story you wanna keep rolling out?

What tune will you be taking to bed with you TONIGHT?

Are you SERIOUSLY even going to entertain any idea other than that you can BE WHO YOU WANT AT ANY MOMENT IN TIME AND NOTHING CAN STOP YOU?

Are you REALLY going to play life in a way which indicates you can’t just SNAP YOUR FINGERS, BLINK YOUR EYES, CLICK YOUR RUBY RED HEELS TOGETHER AND COMMAND THE ENTIRE WORLD TO DROP AT YOUR FEET?

Who the hell even are you?

And what have you allowed yourself to become?

I’m here to tell you, today, to REMIND you, and to rouse you to absolute determination and certainty:

YOU ALWAYS HAD THE POWER TO CHOOSE WHATEVER YOU WANT.

Nothing has changed.

But soon enough, if you don’t remember that?

We might just believe this deflated pasty fat fish bloated you is the real thing.

You are who you show yourself to be.

And you’re creating your reality right now.

Want it to look different?

Make it fucking different.

And don’t forget –

Remember –

Life is Now. Press Play! 

Kat x

PS.

I’m excited to announce my Flow-Led Millionaire Private Client Mastermind Days are back, happening this August (PM me for full deets!) 

Warning! This Mastermind will require you to get TF over your hang-ups around:

* Automated income

* Being seen more, and more boldly

* Adding layers upon layers upon layers of more SELLING

* Ruthless repurposing and re-selling

* Structure, systems, process

* Building a cash machine which pays you on repeat regardless of whether YOU are grinding your fingers to the bone to get it working!

Requirements:

You have an existing business which makes money, delivers a fabulous product or service (or multiple of!) which helps people, you know who you are and who you’re here to serve (while always welcoming deeper clarity!), and you have a proven track record for getting results to those people … even if it’s on a scale, so far, which, frankly, you consider outrageous. Since you know you’re here to do insanely big work in the world!

Oh, speaking of which – you know you’re here to do insanely big work in the world! And you’re ready to put the wheels on that NOW, and see your revenue – your growth of soulmate audience – your soul-led result-gettin’ systems – and all in all your own badassery – explode, stat!

You’re not afraid of doing the damn work (duh),

but you also know that there’s a simpler way, a more flow way, a more YOU way.

And you’re ready to get down to the nitty gritty of that now, and then roll it out like the take no prisoners mofo you are.

All with me – secret counsel to the worlds most elite game-changers, leaders, and revolutionaries – supporting you to know exactly what to do,

and exactly how to do it,

so you make MORE money,

reach MORE (of the right people),

the YOU way,

having more fun and flow than you ever dreamed possible,

and finally knowing you’re all in on you,

Now!

What you get out of this time together is simple:

* Identified opportunities for money-makin’ – minimum 3, up to 10+ (this is normal in these conversations with me)

* Specific to you simple soulmate audience growth strategy, which you can roll out right away, and will often involve only ‘tweaks’ rather than having to DO anything dramatically extra

* Confidence and inner tools as well as practical steps for improving / adding to / setting up (depending where you’re at) your automated income / funnels 

* Personalised (to your personality / style / lifestyle / skillset) action plan for implementing

* Tweaks you can add in right away to increase sales on existing processes

* Daily / weekly ‘hustle flow plan’ individualised to you

All in all here’s what it comes down to:

>>> You will walk out with a complete action plan tailored to your business, very detailed and also very SIMPLE, with also a complete understanding of what you need to do and HOW to do it, to take you to the next major income level, and beyond.

This will include your next three offers (MINIMUM), up-sells, or funnel ad-ins, FULLY CREATED IN THE TIME TOGETHER!

Plus:

1:1 follow on support to help you implement and follow through.

I love doing this INTENSIVE deep dive work where we pull everything apart all at once, and then nail down the EXACT action steps for each person to take to get more paying customers and clients, who are soul-aligned, coming in NOW, who are also buying more things, because you’ve got all your damn shit in place!

This immersive day together is limited to 5-7 people per event. 

If this is speaking to you PM me here to apply / for more info!