By using thekatrinaruthshow.com, you consent to our use of cookies.

Live Your Passion

DO IT FOR THE MOTHERFUCKING ART

If you’re serious about creating the level of fame and wealth you talk and dream of, it might be time to cut the bullshit about how you’re showing up.

No, I’m not talking about your consistency today, or whether or not you ARE showing up.

I know you’re messaging.

I know you’re creating.

I know you put yourself OUT there, and if you’re not? Then go kick your own damn ass on that shit and come back afterwards.

This is for the ones who are doing the damn thing, and who definitely enjoy it, are ‘on purpose’, but yet …

Handcuffed.

Kinda sorta.

And you can’t quite figure out how, or what it is that makes you feel like you’re chomping at the bit, what you’d need to be doing differently in order to feel FULLY as though you’re letting your light shine.

You’d still be messaging.

You’d still be downloading.

You’d still be creating.

You’d still be selling shit.

So what gives?! Why doesn’t it feel like you’re playing all out, and why is your growth of audience reach and income so much slower than you know it could be?!

It’s frustrating.

Well, it’s actually very simple.

You ready?

>>> You’ve forgotten to do it just for the madness. You’ve forgotten to do it for the art. You’ve forgotten that if you were already there you’d be showing up like you’re there and instead, well, you make a very good case, daily, for the fact that you are in fact HERE.

– You continue to message and preach and teach and sell to the same little pack

– In your same little bubble

– In your same little way

– AND, to top it off, you’ve let that whole ‘what do I do in order to sell or grow shit’ mentality creep over all up and over you, like some kind of horrible invisible slime, but make no mistake we DO see and feel it!

Let’s be clear –

If you were there you’d fucking well be there, and there would be absolutely no question of whether or not you’re HERE.

(Right now every move you make screams that you are here and set on staying here!)

If you were there:

> You’d be speaking to the entire world. You’d be doing this ’cause duh, they’d be listening, watching and waiting on your daily magic to be downloaded and shared to ’em …. so you therefore wouldn’t NEED to be trying to figure out how to get there attention, or break free of the self-created bubble of your current existence.

STOP TRYING TO GET THEIR ATTENTION, AND STOP TRYING TO BREAK FREE OF YOUR CURRENT REALITY.

Just show up like it’s already the case.

If you were there, and as part of that vision obviously you had the money to go with it, coming in on repeat, oodles and oodles of it already in your account and also continuing to come in because you’d already BUILT the damn thing and that’s just how it now is:

> You wouldn’t do SHIT for money, would you? Not YOU, as if!!

YOU’D DO IT FOR THE MADNESS.

YOU’D DO IT FOR THE MAYHEM.

YOU’D DO IT FOR THE MOTHERFUCKING ART.

And the world would chuckle, or roll its eyes, or simply gaze in wide-eyed fascination (occasional horror, sure!), just WAITING TO SEE WHAT YOU DO NEXT.

“Oh, that ______ (your name)”, they’d say.

“She’s a CRAZY one!”

“She truly doesn’t give a fuck!”

“Did you see her latest video / read her new book / do you watch her show / did you catch that interview?”

Etc.

It would be understood and accepted that you are who you are, with all your twists and turns, and that you’re GOING TO CONTINUE TO DO SHIT THAT REFLECTS BEING THAT PERSON AND THAT THE WHOLE WORLD IS OKAY WITH THIS AND IN FACT ACTIVELY WANTS MORE OF IT.

Therefore:

> You would not be getting up each day trying to figure out what to say or sell in order to get a response

> In order to get paid

> In order to be seen or heard

> Accepted

> And so on!

You’d be showing the fuck up like you have a damn empire to run and like you’re the motherfucking artist | messenger | madwoman who the world needs to hear from.

Furthermore:

– Everything you say and do would come from a place of KNOWING millions are going to hear and see it (yep I’m kinda repeating myself here, you are WELCOME)

– Everything you sell would OBVIOUSLY be being bought by insane amounts of people, so you’d hardly be worrying about what to do to MAKE people buy it … you’d be doing what YOU want to do, in the way you know it’s meant to be, and the ones who need and want it would get it, no need to ‘sell’ them anything!

– You’d have ZERO time or care for the minor grievances of the Internet or of life, or for getting caught up in the minutia of small-minded people

AND, of course (and this is a big ‘un!)

YOU WOULD ALSO BE TAKING DAMN CARE OF YOURSELF INSIDE AND OUT LIKE THE VIMOTHERFUCKINGP YOU KNOW YOU’RE MEANT TO BE.

VIFP self care.

VIFP rest and rejuvenation.

VIFP not-giving-a-fuck-ness

VIFP giving-a-full-fucking-fuck-ness about the stuff you DO care about and believe in

VIFP business attitude and expectations

Etc!

So.

What’s it gonna be, hey?

You gonna continue to message and preach in this safe lil old bubble you’ve built yourself on the inter-webs here?

Talking perpetually about somehow climbing out, breaking free of the pack, and reaching MILLIONS?

And then wondering why it’s so.fucking.hard and you never seem to REALLY move forward at all?

Or are you going to go straight to the damn end goal and act like you already there?

It’s very very simple:

You either become now who you want to be, RUTHLESSLY rip the band-aid and make it happen now, or?

You continue to stay in the safe zone with the rest of the driven ones who were driven enough to break free of the world,

But never to damn well rule it.

Don’t forget –

Life is Now. Press Play.

Kat x

 

 

Remember –

Life is Now. Press Play! 

Kat x

PS.

I’m excited to announce my Flow-Led Millionaire Private Client Mastermind Days are back, happening this August (PM me for full deets!) 

Warning! This Mastermind will require you to get TF over your hang-ups around:

* Automated income

* Being seen more, and more boldly

* Adding layers upon layers upon layers of more SELLING

* Ruthless repurposing and re-selling

* Structure, systems, process

* Building a cash machine which pays you on repeat regardless of whether YOU are grinding your fingers to the bone to get it working!

Requirements:

You have an existing business which makes money, delivers a fabulous product or service (or multiple of!) which helps people, you know who you are and who you’re here to serve (while always welcoming deeper clarity!), and you have a proven track record for getting results to those people … even if it’s on a scale, so far, which, frankly, you consider outrageous. Since you know you’re here to do insanely big work in the world!

Oh, speaking of which – you know you’re here to do insanely big work in the world! And you’re ready to put the wheels on that NOW, and see your revenue – your growth of soulmate audience – your soul-led result-gettin’ systems – and all in all your own badassery – explode, stat!

You’re not afraid of doing the damn work (duh),

but you also know that there’s a simpler way, a more flow way, a more YOU way.

And you’re ready to get down to the nitty gritty of that now, and then roll it out like the take no prisoners mofo you are.

All with me – secret counsel to the worlds most elite game-changers, leaders, and revolutionaries – supporting you to know exactly what to do,

and exactly how to do it,

so you make MORE money,

reach MORE (of the right people),

the YOU way,

having more fun and flow than you ever dreamed possible,

and finally knowing you’re all in on you,

Now!

What you get out of this time together is simple:

* Identified opportunities for money-makin’ – minimum 3, up to 10+ (this is normal in these conversations with me)

* Specific to you simple soulmate audience growth strategy, which you can roll out right away, and will often involve only ‘tweaks’ rather than having to DO anything dramatically extra

* Confidence and inner tools as well as practical steps for improving / adding to / setting up (depending where you’re at) your automated income / funnels 

* Personalised (to your personality / style / lifestyle / skillset) action plan for implementing

* Tweaks you can add in right away to increase sales on existing processes

* Daily / weekly ‘hustle flow plan’ individualised to you

All in all here’s what it comes down to:

>>> You will walk out with a complete action plan tailored to your business, very detailed and also very SIMPLE, with also a complete understanding of what you need to do and HOW to do it, to take you to the next major income level, and beyond.

This will include your next three offers (MINIMUM), up-sells, or funnel ad-ins, FULLY CREATED IN THE TIME TOGETHER!

Plus:

1:1 follow on support to help you implement and follow through.

I love doing this INTENSIVE deep dive work where we pull everything apart all at once, and then nail down the EXACT action steps for each person to take to get more paying customers and clients, who are soul-aligned, coming in NOW, who are also buying more things, because you’ve got all your damn shit in place!

This immersive day together is limited to 5-7 people per event. 

If this is speaking to you PM me here to apply / for more info!