By using thekatrinaruthshow.com, you consent to our use of cookies.

Success Mindset

YOU DON’T NEED TO CLEAR SHIT

You don’t need to clear shit.

My journaling this morning; a reminder to self:

I get the results I decide.

I get the results I decide.

I get the results I DECIDE.

Every result I have achieved has been because I decided, and then did not take my eye off that ball.

NOT. Because I cleared it, understood my ‘shit’ around it, shifted said shit.

(This is exactly why, in my courses, I focus only minimally on ‘clearing your shit’. And, I teach it for an entirely different reason than the so-called – fake news! – reason of ‘you have to or you won’t have the result’).

EVERY thing I have achieved has come about due to a daily or near to daily tuning in,

dialling up,

whether or not I felt like it.

And MOST big things that I have achieved, created, called in, have come about when I STILL DID NOT FEEL WORTHY OR GOOD ENOUGH ON SOME LEVEL. When I still had so much ‘shit’ or ‘blocks’ around it. When I still had all sorts of triggers and mirrors and reflections!

– I did not clear my shit in order to become a multi-millionaire, I did not deal with all of my money blocks, I also still did not feel good enough on some level, and I didn’t ‘feel’ myself being it before I became it. In fact, even years after having maintained and grown on that income milestone I at times still wonder “is this really true?!”

– I did not clear my shit before I made MASSIVE leaps and uplevels in my money sitch to purchase my multi-million dollar dream home. I COMMITTED to the purchase – decided! – with no freaking clue how I would come up with close to 900k cash for the deposit in a matter of a couple of months after having only just before that cleaned out ALL my cash purchasing another (investment) property. Even now as I sit here in said house, I think – “wow! Is it true? Did I do that?!”

– I did not clear my shit, feel confident, worthy, ready, unstoppable, in order to become one of the most well-known female leaders online. I just decided. Planted the flag. Started acting from a place of deeper faith and trust and fuck yes as though it were already true. It became true.

– I did not clear my shit in order to become mentor to some of the most successful and badass women in this space. I gave myself an asskicking around it some years back, decided to claim it because I knew it was what was meant to be, started writing letters to this ideal client, still felt like a silly little girl. Still do, a lot of the time! Still shake my head in wonder that these sort of women want to mentor with ME!

– I did not clear my shit to become a parent! I committed to the damn outcome, decided, and then, well – too late! (And imagine if you did everything that way, and there were truly no opting out once the ball was rolling).

– I have not cleared my shit around being worthy of true love, mad love, crazy love, once in a lifetime love, and everything beyond what I would even dare to dream … and yet … hmmm … shhh

The idea that you need to clear your shit,

own all your triggers,

or that every freakin’ thing that does or doesn’t happen in a situation with your money, your biz growth, your dating or love life, etc, means that you yourself must not be owning that part of you,

or that you need to better embody this or that or the other thing,

or that clearly your mindset is not dialled to receiving,

is bullshit!!

Certified and laminated bullshit!

I mentioned that I do teach this sort of stuff in my courses, and I do.

– I teach dialling up your ability to receive
– I teach noticing and shifting ‘blocks’
– I teach digging in around what part of you doesn’t own it yet, hasn’t given permission yet, and so on

So –

What gives?!

>>> I teach and recommend the work for its own sake. Not because you need it to get to an outcome. <<<

Watch my lips:

EVERY SINGLE THING I HAVE ACHIEVED, ACCOMPLISHED, CREATED, CAME ABOUT BECAUSE I DECIDED,

KEPT MY EYE ON THE PRIZE,

KEPT CHOOSING IT AGAIN AND AGAIN,

AND EVENTUALLY,

IT SHOWED UP.

Seriously.

We could chuck away this entire industry. If people just learned to decide better (aka … fully!), and then keep on deciding, relentlessly, no matter what, I believe there would actually be NO OTHER WORK TO DO.

The deciding, and what occurs through it, would take care of the other work.

Question:

If I want to draw closer to God, is it more effective or smart for me to explore all the reasons why I can’t, why I shouldn’t, why I may not be worthy, why I’ve stopped myself til now, and so on?

Or is it better to just,

uhhhhhhhh,

ding ding ding ding, we have a winner!

DRAW CLOSER TO GOD.

I write this as a piece of my life falls into place which I dreamed of, prayed for, longed for, made … ‘interesting’ life choices around many times … wanted so.damn.bad, wondered why I haven’t experienced yet, ‘what’s wrong with me?’, what do I need to shift or clear, handed over a MILLION times, and surrendered that I may never have even as much as faith still held true somewhere within, REFUSED to compromise on, not even a little bit, and now .. come what may, I can already say:

Yup.

Once again.

Magic is happening in my life and I have not cleared all my shit.

Once again, something is coming along that a part of me absofuckinglutely does not feel good enough or worthy of!

Once again, it showed up and I STILL HAD NOT DEALT WITH MY TRIGGERS! Had not embodied this or that or the other thing. Did not do special rituals or practices or clearings or what the fuck ever. Did not consciously and carefully align every possible bit of myself to!

But I did trust, somewhere under all the wondering.

And I did keep my eye on the ball.

And I did pray it | ask it | DECIDE it, daily.

And I did, in doing so … and this is a BIG missing link with decision, and why it doesn’t work for many … I did hand it over. Every damn time. Surrender, baby, like a mofo.

I want what I want so bad it made me scream and cry and wail at times. And? I was FULLY PREPARED TO LIVE MY LIFE WITHOUT IT. And not a single part of me would entertain saying yes to anything other than a FULL God certain yes.

So when you decide …

Do you decide and KEEP on deciding?
Do you decide with your eye on the vision of what you see inside of you no matter how much ‘shit’ comes up that is ‘proof’ you can’t have it yet or be ready?
Do you ONLY clear said shit or do the ‘work’ on your inner self if you feel guided to for its own sake, or do you do it because you believe you have to ‘or else’?
Do you, in deciding, have absolute firmness around a refusal to settle, sacrifice, compromise, no matter how much you want the damn thing? Do you mean it?!
Are you willing to give your life for deciding, praying, asking for, and also SURRENDERING this thing?
Or are you willing to hand it over, and know that, as much as you long for it and also believe, deep down, that it is ‘meant to be’, that you will be quite fine – more than! – without it, and that no matter what, you are taken care of and will live your best life?

Or,

do you buy into every possible idea out there that you’re not there yet because there’s a missing link of aligning or clearing you still have to work on?

Are you in the ridiculous story that most of the online world seems to be in that if something hasn’t shown up it’s due to an unhealed or unrecognised or unaccepted or un-owned part of you? “Ahhhhhh” (wise face) “It’s a reflection of what I haven’t given myself”.

No.

I’m sorry.

I call bullshit.

Give your damn self the shit your self needs and wants FOR THAT REASON.

But don’t make it the magic bullet that’s gonna get you to the holy grail.

How you gon’ get to the holy grail?

You woke up one day and decided to.

And then kept on deciding.

THAT IS ALL.

Don’t forget –

Life is Now. Press Play.

Kat x

P.S.

Rebel.
Upstart.
Fuck the system; screw the rules.
Won’t do what they told me.
Too much.
Unreasonable.
Ridiculous.
Unprofessional.
Crazy!

Should I go on? I could, but I think you get the picture.

You’re the one who is not only not like the other PEOPLE, you’re also not like the other entrepreneurs.

They, they actually think they’re different; non-conformists?! Don’t make me laugh. You and I both see it as it is:

They just wanna be told how to build a pretty little website and a pretty little social media page or three and a pretty little online product or course and get their pretty little headshots and do a pretty little pre-scripted dance all over the internet so that other equally pretty fucking bland and boring and same same-y peoples pay them money,

And they can all sit in a pretty little womans circle together patting each other linking elbows and stroking each others hair and singing Kumbaya as the sun sets over another day of sinking ever deeper into the unremarkableness that is their lives.

They are the ones who are not only willing to jump through hoops, they also want to build more hoops for other people; they want to perpetuate the hoop jumping life and their whole sales pitch is basically some version of “I will help you to have a better and shinier hoop, come see!”

lolol

BUT REALLY.

Meanwhile, you –

You’ve tried the hoop-jumping life, maybe more than what you care to admit. And, whilst you’ve nothing against sitting around with other ladeez and stroking each others hair, you and your girls; the real ones?

You don’t exactly fit in in the typical woman’s circle.

You don’t feel at home with the pretty-preneurs, not even on the internet let alone in real life.

You don’t actually GIVE a fuck about having all your shit perfect,

Polished,

And just so –

And the idea of having sales and marketing and content processes which you have to systematically pre-plan and then work through and endlessly join dots with?

Makes you want to hurl.

Sure –

You’ve bought in at times to do the idea that maybe you DO gotta do it as they say.

An automated webinar, perhaps?? Facebook ads which carefully and smartly tell the world who you are and how you can help? A sales plan proven and tested by the greats. The gradual sinking slow decline of your soul, your joy, your dreams, and even your pussy as everything within you that once knew she could HAVE IT ALL AND DO LIFE HER WAY SLOWLY DRIES,

WITHERS TO NOTHING,

AND DIES?

Sure –

Why not

And look.

It’s not that any of these things are bad or wrong. Maybe right now you’ve got to a certain point by playing by the rules … kind of. Following what ‘logic’ suggests you do. Breaking free here and there with wild little jaunts into over the top madness, noticing how THAT lights you up and also how people respond to it … but ultimately continuing to go back to trying to find the right fucking system to get you to where you want to go,

Because this thing of trying to just be you interspersed with trying to get it all right and make it work, well –

It’s God damn tiring –

But also, in the end, if we’re going to be black and white about it, it hasn’t got you to where you want to be!!

You KNOW you should be making SO much more money.

NOW.

With consistency, and yeah, while of course of COURSE you’re down for doing the work, you also feel like it SHOULD be a lot easier, more flow

And you know that you know that you know that you’ve still not let out the most unrestrained and fully expressed side of you!

– The you they can’t look away from
– The you they are MAGNETIZED by
– The you who automatically commands a huge freakin’ following, and sales to match it

You know who I’m talking about –

THE MILLIONAIRE REBEL YOU!

Starting January 18th!

>>> https://thekatrinaruthshow.com/rebelmillionaire/

The revolutionary fucking leader who tears SHREDS off of normal every damn day before the rest of the world has barely sipped its coffee!

Who is FULLY unleashed in what she says, how she shows up, how she does business, how she does life.

Who does not give a fuck about following rules! Or sales systems! Or strategies! Who can and will do what works for HER, and if it happens to resemble other ways people build an audience and make a fuckload of money online, cool, and if not, so what! That is not the point! The point is –

She knows what works for her.
She backs herself unapologetically.
She DOES it.

And she gets the damn results. The BIG results. The CONSISTENT results. The FUCK yes results, not just with money but with the VIBERY of it all.

Imagine …

Waking up every day and KNOWING you have crushed the day before it already begun because THAT IS WHO YOU ARE AND HOW YOU ROLL!

* Your shit sells (at any and all price point)
* Your creativity and inner ideas machine flows endlessly (you always know what to put out into the world and that when you speak people PAUSE EVERYTHING AND LISTEN, whether it is with free content and shenaniganery or with your paid stuff)
* You don’t even have to think about low end or high end or how to take people through a value ladder or some such bullshit, the value ladder is YOU CONTINUING TO BE YOU, and the more that you DO you the more people just take themselves through whatever it is you’re offering!
* It is easy, natural, fun, and OBVIOUS how to build your automated income, funnels, the ‘cash machine’ side of your business.
* In fact the whole damn thing feels fun and easy and like you’re just being you (the full on you, the too much you, the rebel you, the fuck all of ’em THIS IS WHAT I STAND FOR AND NOW I’M GONNA TELL YOU you!),
* and at the same time you have the DEEPLY grounded and certain knowledge that the way you’re doing it, hot mess and chaos vibes and all, is WORKING. PS – the reason you feel certain of this is because your bank balance and soulmate audience and their feedback reflects it, not bc your spirit guides told you it’s coming

All of this is ALREADY available to you.

It is who you are and what you were born for.

You did not come here for normal!

You are one of the truly crazy ones, who has something inside of her that will leave the world BREATHLESS –
and allow her to make millions and impact millions –

BUT NOT IF SHE CONTINUES TO DO BUSINESS AND LIFE BY TRYING TO SOMEHOW BE A NON-CONFORMIST WHO CONTINUALLY CAVES AND CONFORMS.

For this to work,

REALLY work, like next next NEXT level $ and life flow work,
you’re going to need to FULLY turn your back on the idea that your breakthrough is waiting on the other side of you adjusting, filtering, compromising, playing the game the way the other entrepreneurs are playing it, or worrying about what the fuck your social media looks like!

What you’re going to need to do is simple:

FLICK THE DAMN REBEL MILLIONAIRE SWITCH BABY.

>>> https://thekatrinaruthshow.com/rebelmillionaire/

All in on madness.
All in on crazy.
All in on chaos.
All in on the TRUE epic awesome ridiculousness and too much-ness of YOU.

REBEL MILLIONAIRE

Starting January 18th!

For those who were born to run the damn thing,

To turn the world on its head and dance on top of it,

And who are ready to do just that.

>>> https://thekatrinaruthshow.com/rebelmillionaire/