By using thekatrinaruthshow.com, you consent to our use of cookies.

Do The Fucking Work Katrina Ruth quote
Money Mindset

YOUR SOOKY LALA CARRY ON IS PUSHING MONEY AWAY

I know what it’s like to feel frustrated, resentful, annoyed at yourself for being only where you are when the reality is you should be SO much further ahead.

Should be?

WOULD be, if you had have done the work you’ve procrastinated on for so long now, and really gone all in!

It’s an outrage, is what it is, and at times you just want to shake yourself furiously and ask “what in the actual fuck is wrong with you, why are you STILL NOT DOING IT?”, while on other days you feel enraged that you’ve NOT yet been rewarded at the level you damn straight deserve because DON’T THEY KNOW WHO YOU ARE AND HOW MUCH YOU DO?

It’s not fair!
It’s wrong!
It’s –

STUPID! *stamps foot and growls*

And then you remember again, oh yeah … hmm … okay … well, if I’m actually honest with myself there was that time when I backed out,

That time I didn’t even begin,

ALL those times I sorta swung the bat … in a limp and flaccid and feeble kinda way … instead of BELTING IT OUTTA THE PART, and basically, well

Yeah.

The only real reason I didn’t get there sooner and am currently still NOT there is because I didn’t DECIDE TO and then simply go all in, relentlessly, until it took.

Well, there may be one more reason you’ve not thought of, actually –

And its precisely everything I just expressed, and the fact that THAT is the energy you’re largely carrying around with you.

Being shitty at yourself.
Shitty at the world.
Shitty at the supposed ‘powers that be’ who should have granted you a place at the helm by now.
Shitty at MONEY itself for not being there for you.
Shitty at the whole damn situation, and the fact that after all this time you’re STILL worrying about how to pay for stuff, keep on top of stuff, or just BREATHE.

Can I tell you something??

You KNOW I am anyway!

A SHITTY ENERGY DOES NOT DRAW IN MONEY.

Your ‘woe is me’ sooky lala carry on is NOT going to result in you getting to the next level!

And whether it’s that you’re smacktalking yourSELF for not having done the damn thing sooner, or it’s that you’re blaming forces outside of you (smart idea, by the way … NOT), either way –

You’re in the energy state of REPELLING.

Of making it as HARD AS POSSIBLE.

Of being that person who perpetually manages to pull in a dollar or two there, a few more here, maybe you even get up to some sort of impressive revenue level but you still NEVER feel at ease, that you can breathe, or safe.

And you continue to tell yourself –

“When I make this much per month …”

“When I pass this next hurdle …”

“When I prove that – ! Then I’ll be FREE!”

NO!

This is just as much of a problem as the whole contractive shitty turn money flow OFF energy! The fact that you continue to imagine you can find happiness, freedom, validation, reassurance, safety or ANY thing from outside of you.

It will not happen when you get to 10k / month. I’ve seen clients get there and still feel broke as fuck, stressed out, and ‘WHY AREN’T I THERE YET’, as they then make it as hard as fucking possible to flow to the next level.

It will not happen when you get to 50k / month. I’ve seen clients get there and still feel broke as fuck, stressed out, and ‘WHY AREN’T I THERE YET’, as they then make it as hard as fucking possible to flow to the next level.

It will not happen when you get to 100k / month, no not even that! I’ve seen clients get there and still feel broke as fuck, stressed out, and ‘WHY AREN’T I THERE YET’, as they then make it as hard as fucking possible to flow to the next level.

It will not happen when you get to 200k / month. I’ve seen clients get there and still feel broke as fuck, stressed out, and ‘WHY AREN’T I THERE YET’, as they then make it as hard as fucking possible to flow to the next level.

I HAVE WATCHED CLIENTS GO THROUGH ALL POSSIBLE LEVELS, AND THE ENERGY OF NOT GOING TO THE NEXT LEVEL IS THE SAME NO MATTER HOW MANY DOLLARS AND CENTS WE’RE TALKING.

Every person who takes agggesssss to break the next level is the same one who carries on about why they’re not yet at the next level!

Sorry NOT sorry, but that shit has to go.

I broke 100k / month when I stopped obsessing about how to get to 100k / month and I just became the person to whom it HAD to happen.

Then I got stuck for ages before getting to 200k / month, because I was SO TRIGGERED about the idea of other entrepreneurs making 200k / month, and WHY NOT ME, WHAT WAS WRONG WITH ME?

And a million other little mentions like this I could make, of myself and my clients.

WHY AREN’T I THERE?
WHY IS EVERYBODY ELSE THERE?
WHAT’S WRONG WITH ME?
THIS IS BULLSHIT!
IT’S NOT FAIR.
I’VE DONE ENOUGH WORK, SURELY!
But also – I KNOW I’M STILL NOT GOING ALL IN, I’M SO WEAK! 
I STILL CAN’T PAY MY BILLS, I’M SO SICK OF THIS.

And on and on and on.

Enough.

If you want to be the person who AUTOMATICALLY levels up, not just with money but across all areas, you’re going to need to choose to have the discipline, fortitude, and mental strength to NOT ENGAGE IN SUCH LOW VIBE MINDSETS AND THOUGHT PATTERNS.

It’s VERY unattractive.

But also –

It VERY much will push money away from you.

Look, doing this work is not easy.

(Even though it’s ALL ease and flow ALONG with pain and push and growth, once it clicks in!)

And it is NOT for the faint hearted.

Yes, it feels impossible to stop thinking all the dramatic and sooky and shitty stuff you do which you KNOW holds success at bay.

But, TOO FUCKING BAD.

You HAVE to.

You CAN.

And you will.

If you’re not where you want to be, I’d recommend you stop obsessing about what it is you need to do differently –

And start getting really fucking obsessed and disciplined with how you’re allowing yourself to think.

As you think,

So you are.

There’s no getting around that.

So why don’t you get TF on with it?

And remember –

Life is Now. Press Play.

Kat

PS Places are filling now on the DAILY, are you in?

>>> Message me now for deets!

Next Level Empire: Multi 7-Figure Empire Expansion For Unapologetically Badass & Driven Women Who Are Ready to Be Seen By the WHOLE Freakin’ World

6 weeks.

1:1.

You and me.

UNLIMITED access.

Deep dive live (and fully recorded) trainings each week, downloads on the daily from my soul to yours, asskickin’ as and when required (uhhhh – always?), behind the scenes access to every aspect of my biz, + my hand on your ass (what? lol … maybe my foot haha) to help you implement it all right for YOU

Time to access what’s already in you 😉

** Kick off Feb 25, places filling and strictly limited, message me now for more x

You may also like

Add a comment: